مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 23:102023-10-19اقتصادي

بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن بیشتر پای کار باشند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک های عامل در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تعلل نکنند و  بیشتر پای کار باشند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک های عامل در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تعلل نکنند و  بیشتر پای کار باشند.

علی محمد روستا روز پنج شنبه 27 مهرماه 1402 در بازدید سرزده از بانک های مسکن و ملی استان افزود: یکی از اولویت های دولت تسریع در طرح نهضت ملی مسکن است و بانک ها موتور محرک در زمینه پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی هستند.

وی اظهار کرد: مراجعه کننده حقیقی و حقوقی زیادی برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی به بانک مراجعه می کنند و از تاخیر در پرداخت تسهیلات نهضت ملی یا سخت گیری بانک ها و اجرای نکردن تکالیف بالادستی که برای بانک ها تدارک دیده شده، گلایه دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قوانین درون بانکی خاطرنشان کرد: مشکلی که در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد تضاد قوانین بانکی با شورای عالی مسکن است.

روستا تصریح کرد: شورای عالی مسکن بدون قید و شرط مصوبه کرده که تسهیلات مسکن از 350 به 550 میلیون تومان افزایش یابد که اگر پرداخت بانک ها به تاخیر بیفتد با توجه به آورده پایین و توان مالی متوسط متقاضی از ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن بیشتر پای کار باشند

بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن بیشتر پای کار باشند